-Nattis Värld- -

Vad e d som händer?

Varje höst, e d så mkt problem... så mkt skit? Fattar nt vrf.

Asså jag känner att d räcker nu. Ska man behöva gå runt o oroa sej hela tiden? SÅ fucking mkt skiiit.
Ibland känns d som man liksom ba tappar greppet. Jag försöker vara stark men ibland orkar man nt. ibland måste man låta känslorna kma fram

O d gör jag nu.

Jag e fruktansvärt orolig för vissa personer o vet nt hur jag ska hantera d.

Jag hoppas att saker o ting kmr ordna sej. Tror personerna vet vilka jag menar nu. Jag ber för er<3 Önskar d fanns nåt man kunde göra. Man känner sej så fucking maktlös o jag hatar D!!!
Va e liksom meningen me allt d här.
Jävla skit. Kan nt folk ba få va lyckliga o må bra.:) Lr e d kanske nån jävla drömvärld man har i tankarna när man tänker så? Så mkt nu att jag blir galen. Hur ska jag hantera allt d här. :S

Jag kan nt göra annat än att hoppas, ha tro, o bara finnas där för de personer som behöver mej. Finns här, o gör va jag kan. Jag kmr nt vända ryggen!!
Jag kmr försöka göra va jag kan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0