-Nattis Värld- -

Sara Löfgren- flickan ovanpå






Jag borde nog sova men jag är inte mig lik Grannarna här under spelar ganska hög musik Jag hör inga ord men jag kan tyda den ändå Sången handlar om en flicka som ingen förstår sig på Flickan hon känner sig ensam ibland Hon drömmer om att resa till spännande land Hennes ögon berättar en hemlighet Men gåtans svar är det ingen alls som vet Flickan i sången är som ett barn Känner sig fången i en billig roman Men genom muren kan ingen nå Hon är flickan ovanpå Jag ligger kvar i sängen fastän klockan är tolv Jag tänker på sången jag hörde genom mitt golv Raderna om flickan som någon sjöng Allt det där någon skrev finns etsat i min dröm Flickan hon säger jag är ingenting Alla gamla tankar bara snurrar omkring Och jag vill aldrig älska nån så djupt igen Ger man av sig själv blir man bara alltid bränd Flickan i sången är som ett barn Känner sig fången i en billig roman Men genom muren kan ingen nå Hon är flickan ovanpå Flickan i sången hon är som ett barn Känner sig fången i en billig roman Men genom muren kan ingen nå Hon är flickan ovanpå Hon är flickan ovanpå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0