-Nattis Värld- -

Orkar nt mer :)

Idag va d bara till o vakna o sen åka till jobbet. Allting gick bra, först vad väldigt segt men sen rushade d på :)

Efter jobbet åkte jag hem o så blev man mött av Arif, d blev en tripp till affären o e nu hemma hos honom. Två av hans bröder e här, de e o lagar mat i köket o jag sitter här. Håller för tillfället på me lite plugg o så. Jag orkar nt mer. Fick ur mej en jävla massa engelska ord men sen va d bara stopp :(
Får la se om inspirationen kmr tbx!!

Idag e d en speciell dag. Men egentligen borde just dagen idag vara alla dagar. Farsdag- dagen då pappa ska firas. Men vrf nt fira sina föräldrar varje dag?:)Min pappa e den finaste pappan som finns, han e min hjälte. Vet nt va jag skulle gjort utan honom. Jag e så glad att jag har dej pappa. Du e så fin, du gör mej så glad. Tack för att du blev just MIN pappa. För ingen finare o bättre pappa kunde man få! ♥♥♥



Idag händer väl nt annars sådär jättemkt grejer. Får la se va d blir av dagen. Nu luktar d iaf god mat som fan i hela lägenheten :D hahahah..
D blir la one tree hill ikväll igen hoppas jag ;)
PussoKram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0