-Nattis Värld- -

Getting ready to gooo

Nu håller jag på o fixa både mej o allting för o göra mej redo för o åka. Somna nt förrän efter 7 nångång för snacka me Gissella typ hela natten. Du e underbar gumman<3

Iaf så ska jag ba fixa lite, bädda sängen o packa de sista grejerna o sen e jag praktiskt taget klar. Mitt tåg går 17:48 o jag går av i veddige ju så. De gött :)
Har gjort mej rätt så snygg nu endå faktiskt. Längesen jag trf min boy.. o måste ju va en schnygging ;)


Mee right now..

Jag kmr iaf få mej en jättetrevlig söndag. HOpas ni får d me!

Kan ju säga att jag e fan nt redo för skolan imon igen. Man hade TÄNKT få gjort lite plugg o sånt men orkar man? NEEEEEEEEJ.
Nåja. Man får la hoppas på att jag kmr upp iaf. Kmr va skiit trött. Knappt sovit nåt o sen ska man åka tåg i 5 tim. Nt kul

PussoKram på er sötisar

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0