-Nattis Värld- -

200-dagars va awesome!! :D

Hade verkligen en jäävligt kulig dag igår!! :D

Såhär såg dagen ut :

Först så va d skola o på håltimman blev d lunch på Sakura Thai me de bästa, Nella, Bahar o Stacey. Fan va mkt jag åt men de va ju så sjukt gott!!



Efter d blev d ett jävla rännande på stan för o hitta va vi skulle ha på oss för 200-dagars temat Afriiicaa. Tillslut så hitta jag mej en jättefin leopardfärgad klänning på H&M för 300 kr. Hade ju endå på ett sätt redan bestämt mej för att vara en leopard :D
Efter d så behövde jag hämta grejer i skolan så fick ta en buss, gå av vid PS, in o hämta grejer, gå te andra sidan av PS o ta samma buss ner te stan igen. Jag kände verkligen nt för o gå fram o tbx.
Sen va iaf jag, Bahar hos Nella o gjorde oss iordning.
Efter d va d klassfest hos Jonna. Tack för en superkväll;) Synd att d va så många som fattades men vi hade iaf jäävligt kul asså

Efter d va d taxi ner för o dra oss te Oscars. D blev en jävla kö vi fick stå i men tillslut kom vi in o vi hade riktigt förbannat jävla kul :D

Här kmr lite bilder ifrån kvällen. Orkar nt köra värsta förklaringen på varje bild så ni får nöja er me d ni får :D:D <3



Fler bilder kmr snart på Facebooooooooook<3

Tack till allihopa för en riktig toppenkväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0