-Nattis Värld- -

Varför ska man behöva drabbas av huvudvärk?

Hemkommen från skolan för ett tag sen. Har vart på riktigt jävla pisshumör hela dagen idag :S. D e verkligen nt roligt ska jag säga. Verkar som att inget kan muntra upp mej heller. D enda dagen gett mej e typ huvudvärk som fan.. Vill ba lägga mej i sängen o ba sova. Men sitter me datan i köket nu o ska hålla koll på ungarna. Får se om jag kanske kan få gjort lite pluggande.
Tror ba denna dagen blir softish. Plugga lite då o sen jaaa.. inget spec alls haha.. Tråkigt liv för tillfället.

Igår åkte jag ju till Jorge. Va så mysigt o trf den lilla skrutten:)<3...

Neeh hörni. Ska plugga lite o sen ba begrava mej i min säng *suck* vilken jobbi dag :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0