-Nattis Värld- -

Ready to goooo :)

Igår kolla jag på dessa filmer



Kolla på denna me min syster:) Man blev lite sådär lessen i ögat emellanåt. Ett tips om ni nt har sett den!...


Varför jag aldrig hade sett den innan vet jag faktiskt nt :S Men den va jättebra hehe. jättemysig film. Råka skratta högt ett par gånger.. Oooops..låg ju o kolla mitt i natten så. Vem vet kanske väckte jag någon?


Nu har jag gjort mej iordning o fixat lite grejer för o åka o trf min älskling! Har nt trf han sen i onsdags så d ska bli kuliigt :)
Känner verkligen nt att jag har lust me nån skola imon. Har vart gött som fan o ha detta lilla mini lovet. Jag e så jävla skoltrött nu så d finns nt :S. Har ingen lust alls längre. vill ba ligga o sova haha. Vaknade fan nästan 14:30 idag :O... vakna av en mardröm o kolla på klockan o ba SHIIIT. Hade tänkt o gå upp tidigt idag för o få fixat grejer men neeeej da:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0