-Nattis Värld- -

Hallooo

Heerregud vilken rolig helg vi har haft :) Ursäkta för dålig uppdatering men har mina ursäkter :*) ..
I fredas sov jag hos Sibel efter att vi vart ute o firat lilla Bahar :D. När kan vi ha somnat? 4?.. Ah nåt sånt iaf.. Sen upp kl 8 för jag skulle jobba..uusch. Snacka om dålig sömn o sen liksom dans o allt.. Iallafall , D va jobb i 4 tim. Sen tog jag mej hem o duscha o gjorde mej iordning .. O så va d dags för gbg me tjajorna :D En riktigt grym utekväll blev d! Feeeet naajs..

Gissa vem vi såg där??

Chaa chaaa!! :P HAHA Göteborgs stolthet :P ..

När jag o Sibel blev ensamma kvar i gbg drog vi hem te hennes kille o sov där.. somna kanske 5 lr nåt sen upp vid 10.. Kom hem för typ.. hum.. lite mer än en tim sen o fyfan va gött d e o ligga här i sängen nu :D E skit trött höhö..

ikväll får jag en massa bilder från Sibel så jag kör en lite bättre uppdatering då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0