-Nattis Värld- -

Daamn..

Damn så sega mina tjejkompisar e på att ge mej bilder !! HAHA.. sloow biitches..

Lång skoldag idag, suck. Men jag tog mej igenom de :) Hade muntliga i engelska idag d gick jättebra faktiskt GO ME AND JOSEFINE!! MVG-.. men endå ett mvg :D:D hhahaha...

Sen fick jag tbx matteprovet idag me.. fick exakt godkänt, vilket e första gången i år :S.. Kmr såå få ig i matte.. suuck..

Efter skolan blev d lite softish me min kära Minella<3 Nu sitter jag här o har käkat lite nudlar o torskat lite för spelet på face-treasure isle ..hahah.. Gick till o me in till biblan i skolan o satte mej vid datan för o spela lite HAHAHA..

Ska försöka få gjort lite pluggande idag. Om jag lyckas d återstår väl o se.. Pusselipuuuus på er sötisar


Jag o Sibel<3 satt o vänta i evigheters evigheter på de andra tjejerna på centralen i gbg
Fan vikken utväxt jag har :O


Från v, Ena, Nella, Karro o jag :)
Väntar ffr på fler bilder heheeee :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0