-Nattis Värld- -

Update

Asså, dagen har vart jättelång känns d som, men på nåt sätt nt! :S Vet nt. Tror d ba e denna veckan som känns lång.

Vet ni va som hände idag? Jag o Peter(farbror) står o ska hjälpa Nathan(hans son) sitta på en badgrej i poolen när min käre bror kmr o puttar ner mej. Jag kan ju säga att jag nt blev specellt glad....... blev rent utsagt förbannad. Liksom man har nt på sej äkta örhängen (som rostar) Gjort sej iordning lite för att d e kalas, ett av mina favorit linnen på mej, den speciella veckan,, mmmmm jag blev rätt så fööörrbannad! Men nåja! Revenge is on its way!!!

Har fått bilder från Danmark så tänkte köra nåra här.. E nt alls på blogg humör så jag kör ba nåra utan mkt te vidare förklaring :) Sorrry.. e helt döööd...




Asså de så svårt. typ 150 bilder o välja mellan, bilderna ligger lite huller om buller men d börja me louisiana, konstmuseeum, vidare te köpenhamn o lite hotell, stan o mys, pub, hotellet.. Vakna, frukost, stan, sightseeing me båt, stan, hem :)
Kort update men... E så trött. o ville samtidigt visa lite bilder. Måste sova nu, ska upp o jobba imon, ha d så bra sötisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0