-Nattis Värld- -

Sjuk..:(

Jag e sjuk...

HELVETE!! D betyder jag nt kan jobba, e typ.. hemma. o får typ nt gå nånstans. Har fått ett virus i mun o hals som kan smitta ju o ah. Kan ju nt jobba me mat då lrhur..
Virusutbrytning på mc donalds låter nt så roligt.
Har skit ont i halsen, ont att svälja, o allt i munnen e ömt typ, kan knappt tugga o så. Skit jobbig situation! Hade ett tag typ som feber lr nåt o ont i hela kroppen ju som jag skrivit lite om innan, så började allt me halsen o sån att göra ont me. Så irriterande när d blir såhär, kul att man blir sjuk o får sjukskriva sej när d e SOMMARLOV.. Jag kan fan nt få nått sånthär när d e skola lr nåt :S..... Jävla shiiit

Nåja, man får väl försöka göra d bästa av situationen, ligger medicinerad me värktabletter, får bara dricka kalla klara drycker, inget starkt, försöka äta men endå vara försiktig me sånt som kan svida mot mina sårblåsor jag har, plus att jag måste tänka på att d måste va lätt tuggat för annars gör d så ont. Vila så mkt som möjligt. .  . . .

Störande...

Ville ha ett lite gladare inlägg men nåja,

Igår va d typ som en dag på sjön, va me familjen o hade d mysigt. Hade ont som fan o åt knappt på hela dagen men mmm.. man får la försöka..

Pussokram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0