-Nattis Värld- -

Så mkt bättre efter ditt besök :)

Dagen börja me att jag ba låg o drog mej i sängen typ skit länge, sen gick jag upp, käka frukost, städa, tvätta, duscha............ Sen kom du :)

Wiieee.. Jättekul att Jorge kom. Snacka om o fixa till min lilla tillvaro här hemma. Först åkte vi till affären o köpte lite gott, Ben&Jerry´s Half baked.. Gaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. såå gottt :D:D:D. Cola oxå såklart<3..
Så hade vi lite myspys o kollade på bilar.. ni vet, filmen bilar :)

Han har åkt nu men kan ju säga att jag mår så mkt bättre efter ditt besök. Tänk va lite kärlek kan göra.
Nu för tillfället vet jag nt va jag ska göra riktigt, ska jag kolla förhäxad, one tree hill lr spela nåt?? HMMM... såå många vaaaal :)
HEHE nt mkt jag gör när jag spenderar så många dagar me att ba va hemma.. men man får la göra d bästa av situationen.
Nu ska jag ta mej en ibumetin me ett glas cola sen blire nåt av mina trevliga alternativ..

Pussokram på er. Hoppas ni haft en lika trevlig dag som jag har haft :)



My room looks so much better with YOU in it ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0