-Nattis Värld- -

Hoppsan

oooj va jag nt har bloggat nånting typ :P..
D har vart lite fullt upp o nt mkt tillgång till data men aja här kmr en uppdatering:P

Nyår slutade me att jag va hemma hos min kusin d va jättemysigt.. Jag sov me Jorge... Loooooveelyyy
Dagen efter va jag me Jorge ett tag o sen me Elena :).. Sen va d dags o dra mej hemmååt...

Jag tar ju hand om Intis ödlor så har tillgång till lägenheten så d blir ett jävla farande fram o tbx mellan vbg o veddige. :S.. hahah men aah d får la gåå..

Igår så åkte jag te Gekås me Vicky :D Fan va kul vi hade!!!:D.. först gick vi o handla lite grejer o så klart:P.. jag hade tänkte att få köpt mer av OTH men de hade fortfarande nt säsong 2 så får vänta me den.. men köpte iaf 4an.. :D.. Köpte nt mkt intressant så d e ingen idé o ens visa upp d :P

Sen gick vi te BurgerKing för o käka lite:P... mumsiiit..fan vi va så hungriga..nt roligt :P hhehe..Men fan vi satt o tog kort o fula oss som fan o vi skratta högt oxå :D
Jorge va så söt där i kassan hihi:P..

Här kmr då lite bilder från gårdagen :P


Man e alltid som nöjdast me sminket innan man går ut hahaha

Vicky o nallen hon fick av mej i julklapp :P





På bussen hem
Vi tog fler bilder men kan nt lägga upp alla här ju plus alla bilder ser typ ut som fan ibland hhahaha .. aajaaA:D
Nu måste jag dra mej pappa ska köra mej först till håsten så jag fixar hos ödlorna snabbt o sen te jobbet:P Efter jobbet upp till håsten igen :P oooh.. så mkt fram o tbx som sagt.. men ska nog sova där idag så ska jag hjälpa Katrin lite o fixa där.. plus d blir bättre o sova där me tanke på att jag även ska fixa hos ödlorna dagen efter(alltså måndag) så då slipper jag att åka hem o sen tbx hhaha :D fan jag e lat jag vet men om ni ba visste hur jobbigt d  e me pendlande!!
Neee nu drar jag mej:P Ha d så bra people!
PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0