-Nattis Värld- -

Herregud.. jag e ett monster :O

Haha..

När våran speciella vecka..blir jag lite utav ett speciellt monster haha :D.. Jag har kolllat one tree hill hur mkt som helst nu... o lipar hur mkt som helst oxå.. :D hela tiden vill jag äta äta äta äta..o d e nt ba så att jag e sugen på typ godis o cola.. utan MAAT... ba måste äta.. blir gaaaleeen:D d e så gott hahaha :D blir sån tjockiiis nu :D haha


Har ingen ny bild lr så nu för jag nt ba e ett monster utan ser ut som ett.. :Dhaha.. en zombie lr nåt liknande :D..



Tog en gammal bild :D den e la typ hehe.. 3 år gammal :D

Neeh nu måste jag snart sova..upp tidigt ju :)
Pussokram allihopa
sov så gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0