-Nattis Värld- -

Heej sötnosar:)

Idag börja dagen för mej me att gå upp tidigt som fan för o ta tåg in till stan för jag skulle jobba..trf Jorgisen en stund innan jobbet.. jobba över lite idag me hihi.. lite xtra pengar e ju alltid bra :).. Jättebra dag på jobbet faktiskt men d gick lite segt:P

Sen faan aassåå en sak som gjorde mej riktigt pisst of.. Jag stod o väntade på en buss som jag kunde åka me te stationen men va gör busschauffören???? ba kör förbi mej:S:S:S:S:S.. jävllaaaa.. oooh.. okeej jag gick te hajen.. köpte lite gott o Jorge hämta mej sen när han slutat..så d slutade bra men endåå d gjorde mej pisst asså:P hehe

Nu sitter vi här, Jag, Jorge, Carlos, Elena o El Chino o spelar TEKKEN 6 :D:D Riktigt kul hahah :D:D

Får se va som återstår av kvällen :) Ska ju sova här hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0