-Nattis Värld- -

:'(

Seriöst vet nt va jag ska ta mej till va e d som händer me mej?... Min frustration visas i agressions utbrott o fan ja veeet nt... önskar jag ba kunde spola tbx tiden fleeeeeeeeeeeera månader tbx.. kanske ett år..o varna mej sj för va som skulle hända..

Life gets fucked up sometimes people say..but why does it happen to me then like all the time :S
Aldrig kan jag få må bra.. allting går ba åt helvete hela tiden o seriöst jag vet nt va jag ska göra .. vet nt va jag ska ta mej till..

My whole world is falling apart... o d känns på ett sätt som att jag ba låter d hända.. men samtidigt som jag ba kämpar kämpar o kämpar o endå blir d fel i slutändan iaf :S...

Just wish everything could go back as it used to be :( :'(..

Har lovat mej sj att jag aldrig nånsin mer ska gråta..hur kmr d sig att tårarna ba fortsätter kma ... kan jag nt ba torka uut.. vill nt meerr..
jag ger upp :'(

Kommentarer
Postat av: Alv

thanks :)

I repeat. Is there anything I can do, from here, far far away? I hope so.

2010-01-07 @ 08:06:19
Postat av: Jenny

Ge inte upp, efter regnet kommer solsken :)

2010-01-09 @ 15:32:09
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0