-Nattis Värld- -

Jag e så trött

Jag e så fruktansvärt trött på så många saker i mitt liv just nu. All skit!! O ett vääldigt stort problem jag har e nt bara att jag nt tar itu me problemen utan oxå att jag fastnar i dom. Genom d fastnar jag i d förflutna. Jag vill fan nt vara fast där. Jag e så fruktansvärt trött? Vrf fortsätta bränna sig i elden o nt bara släcka den?
De d jag ska göra o d e d jag gör nu.

E oerhört glad för en sak, en sak som kmr ha en väldigt betydande o stor innebörd för mej pga att både nuet o framtiden kmr att påverkas. Men jag e glad för d. För en förändring e d som behövs.
Alla kanske nt förstår d. Men ibland e förändringar jävligt bra. Vrf nt ba va glad när saker blir bättre? Vrf ska man va fast i d gamla

Jag säger skit i d gamla. Kidstuff d e inget för mej längre. PALLA :D

Neeh men vägen e lång. D kmr va jääävligt svårt. Jag har mkt o ta itu me.. men jag har nt tid för ånger, de tid o glömma. Jag vill nt drömma om de sakerna som aldrig var. Jag går in i framtiden nu, hoppas den tar emot mej me öppna armar. Framtiden, här kmr jag..

Va snäll mot mej :) hehhheh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0