-Nattis Värld- -

Work work work:)

Nu e jag klar för o åka te jobbet:)..ska ta tåget som går kl 09:54.. Jag jobbar 11-14:30 o efter jobbet ska jag gå upp te håstenssimhall/actic(som d nu heter, nt nautilus) o simma o sen sola :D ME LIKEEY.. Sen får vi väl se va som händer ikväll.. inget planerat iaf..

Känner VERKLIGEN NT för o gå te skolan imon.. UUSCH.. veckan har gått både fort och segt.. o jag gillar som mest när d går segt.. e så jävla skoltrött så de sjukt, hade kunnat plugga en del under lovet men har fan nt fått tummen ur röven o göra d..! Neehh uuusch!! Inget skolarbete för mej nt ..(IG). Inte smart jag vet men aah..d blir la sista stund som vanligt :P höhö..

Ajaa.. Måste typ börja göra mej klar för o gå.. Men hoppas att ni alla har en bra sista dag på lovet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0