-Nattis Värld- -

Update

Jaaah hörnii..

En händelserik dag må jag säga.. Dagen börja me att gå upp tidigt som fan för o göra nationella i engelska b skrivningen. Jag vet ärligt talat nt hur d gick men vi får la se.. D e ju endå nationella man vet aldrig me de där testen..
Jag gick ut därifrån när d ffr va 50 min kvar.. Klockan var då 09:10.. Nästa lektion skulle nt börja förrän 14:20. Så jag gick hem till Jorge. Hade d mysigt där :) Sen drog vi till stan o Jorge fick köpt sej 2 tröjor o en parfym, innan d käka vi lite på via veneto..
Så drog vi till spanska lektionen.. Sötisen hängde me :D Xio va tyvärr nt me. Hon blev uppehållen i restaurangen. vilket va synd för hon hade säkert haft roligt me oss 2 på el spanish:P

Efter spanskan drog vi oss hem till Jorge igen. Efter typ hum.. lite mer än 2 tim va d dags för bio :D vi kollade in Iron man 2!! Nice faktiskt men den kunde vart bättre. Xio va me oss där förresten :D

Sen så sa jag till mina små kokosnötter att d va mer än en halvtimme kvar te min buss går.. D sluta me att Jorge körde till veddige.. Lilla Xio va ffr me.. Sen hände nåt galet :O:O:O:O:O:O

Vi stanna på parkeringen vid Karlssons.. O jag körde..
jag körde jag körde jag körde jag körde jag körde jag körde jag körde jag körde!!!!!!!!!
E faktiskt ffr skakis.. Om jag ska va ärlig så vet jag faktiskt nt hur d gick. Va d bra för o va första gången som jag gör d riktigt lr va d helt katastrofalt? Hur ser en bra första körning ut? .. hmm..jag vet nt .. o tror fan nt att jag vågar gissa heller

Nu känns d som att inlägget här blir lite väl långt. Ska gå ner o ta mej en dusch sen ska jag ...hm.. vet nt :D haha får se va som händer..

Hoppas ni har haft er en bra dag iaf <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0