-Nattis Värld- -

Jag orkar nt!

Kunde nt sova inatt.. Sov asdåligt pga att jag sov lite. Hade däremot bra drömmar o så vilket nt e ofta:P.. Nu sitter jag i skolan o väntar på att italienskan börjar 9:50.. Dött jag vet!
E skiit trött. Hade tänkt försöka plugga lite engelska, vi har en jävla massa uppg där men jag orkar fan int..


Jag orkar nt jag orkar nt jag orkar nt jag orkar nt


Efter skolan ska jag simma, Emelie går kanske me fast hon ska träna i gymmet. Tkr de gött o simma endå men d jag egentligen ba vill göra e dega o sova :D
Synd att d nt can come true :( hehe.. Efter jag simmat måste jag hem, plugga på spanska provet imon o städa o fixa hemma. På fredag fyller Alex 8 år o på lördag ska Sebbe konfirmera sej. Så d blir ju kalas o grejer o mitt rum ser förjävligt ut. Så stressig vecka.. Mkt o göra, mkt o hinna me. Saker hade ju vart en aning mkt lättare ifall man bodde i stan o slapp all jävla pendel shit..

Ajaa.. Nu ska jag försöka plugga lite på spanskan o sen dra te italienskan..
Hoppas ni har en aning mindre stressig vecka än jag..
PussoKram


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en toppenfredag!

2010-04-23 @ 16:23:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0