-Nattis Värld- -

JAG HATAR SPINDLAR :@

Jag blir så jääävla pisst off!! Varför i helvete ska de alltid kma fram när jag går o duschar fööör?! Jävla fucking helvetes hor spindeeeel!!.. AAAS ääcklig va den.. ba kröp fram mitt emot mej o gick runt lite sen kröp han bort igen som typ för i visa mej IM HERE U BASTAARDD....
Jag fick PANIIK.. jag ba stod där o sa högt
OMG OMG OMG OMG OMG typ 10 ggr.. o va fan jag tänkte jag kan ju nt gå upp te mitt rum me ett rakat ben.. Så jag stressa som fan jag blev nog nt ens klar..
Jag märkte jag började ta för lång tid på mej för tillslut fick jag gåshud över hela kroppen TROTS att jag stod i en varm dusch, o jag börja se o känna spindlar överallt.. Jag ba tog min shit o stack därifrån.. Seriöst vi borde ringa te Anticimex lr nåt o be de köra deras rensning grej! Hatar att bo på landet o bo jämte en skog! D ENDA D BIDRAR TILL E EN JÄVLA MASSA ÄCKLIGA INSEKTER O SPINDLAAAAR... d e typ deras jävla fucking paradis häär i Veddige...

Ooooh Guuuuuud jag har ffr gåshuud.. :'(.. Kmr garanterat att ha mardrömmar inatt för d enda jag kan tänka på nu e en jävla massa spindlar över hela kroppen typ ..

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! DE E JU ALDRIG NÅN ANNAN I FAMILJEN SOM LÄGGER MÄRKE TE DOM HELLER!! HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0