-Nattis Värld- -

;D

Hade verkligen jättetrevligt hos Victoria igår! Familjen hon bor hos nu asåå.. De e så himla trevliga o snälla :D:D.. Trivdes jättebra där.. De bjöd på Thai mat :D.. såå gooott :D:D.. sen så hade jag o Vicky hyrt en film, den hette 500 days of summer.. Den va rätt bra faktiskt. Så vi satt där o käka godis (o lite chips vi fick av föräldrarna) o myste:).. Vi satt i henne värds-brors rum.. som faktiskt va as bra inrett lr hur man säger typ som i garaget.. Där har han ett eget rum o toalett o grejer :D as najs.. De hade verkligen ett aaass fint huss.. shiit :D..

Camilla ringde mej igår o fråga om jag ville jobba 11-17 istället för 14-17.. Självklart sa jag jaa!!.. Hon ringde även idag o fråga om jag vill jobba 11-14:30 imon :D JAAA.. as bra o få xtra timmar juu!!.. D GILLAR VII...
D va riktigt mkt o göra på jobbet idag:D.. Vi fick sålt jättemkt!!.. D bir antagligen något liknande imon oxå!

Nu ligger jag här i sängen o ba degar.. käka lite godis som va kvar från igår me lite Coca-cola vid sidan av sådäär (A).. U cant take an addict from her addiction (A) höhöö...

Får se va som återstår av kvällen.. Ska försöka somna tidigt fan.. e trött o har lite ont i mina ben.. :P Får se om man kan ta sej upp te gymmet imon efter jobbet.. d beror la på :) Ha d bra sålänge!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0