-Nattis Värld- -

Svininfluensan

Hmmm...

Ja, så börjar mitt inlägg.. me hmmm....

Jag vet ärlig talat nt va jag ska göra.. ta sprutan lr nt? ta sprutan lr nt?? Alla säger olika saker, o alla har upplevt olika saker, vissa säger ääähh d e ingenting men vissa får d o låta som aah mm d e ett helvete typ.. :S vet nt asåå hahah vem ska jag lita på? d står en massa grejer i tidningarna me .. massa som får hur mkt biverkningar som helst.. :S o seriöööst jag tror nt ens jag kmr få d.. asåå om alla vaccinerar sej utom jag vem skulle smitta mej? HAHA Jag tkr hela skiten e överdriven faktiskt.. de som dött o så har ju haft andra allvarliga sjukdomar me o klart som fan att d krockar..

aah asåå jag vet nt?? va ska jag göra?? va tkr nii??

JANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJJANEJ?


//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0