-Nattis Värld- -

Seriööst??

Sitter i skolan o ba softar innan lektionen börjar. Så jag tänkte kolla lite priser för körkort o fy fan va dyrt d e!! Jag får ju spara hur länge som helst för att komma upp i de priserna :O!!! VARFÖR ska d va så himla dyrt? Jag e 18 år o har nt ens börjat... jag vet flera som fått körkort o flera som kmr få d dagen de fyller 18 :(

Ahhh livet e orättvist ibland..........:(

Undrar vad jag ska hitta på sen under min håltimma??... hmm... så jävla trist asåå.. O jag kunde nt sova inatt typ så har knappt sovit ett skit. Jag skulle läääätt stannat hemma o sovit men pappa kom o väckte mej hela tiden så d gick ju skit bra me d :P Jag får väl skylla mej själv:P ligger man o kollar sex and the city hela natten såå.. :).. man kan nt sluta kolla.. hihi:D



Bäääästtt!!!!

//natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

Körkort är fett dyrt! Åhh sex and the city .. as bra serie :D Haha bra att Nille väcker dig på morgonen ju! Ha d bra // Sandra din kusse :)

2009-10-14 @ 09:46:48
URL: http://www.nogg.se/lexxie
Postat av: Nells

Awww, då är vi två som aldrig kommer få körtkort:D haha!

2009-10-14 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0