-Nattis Värld- -

Oj då :)

Har ffr nt lagt mej trots att jag kanske borde.. Men ska ju i och för sig åka långt imon så jag kan ju sova på tågen :) För tillfället sitter jag uppe och har mys samtal med Mamma:) D vi mest pratar om e nya stories till nya böcker.. Mamma gav ut en bok för ett tag sen som heter Torture.. d finns grupp på facebook om nån e intresserad:) där heter den Torture-en kvinnas kamp :) Ni kan oxå kolla på www.authorhouse.com www.amazon.com www.bokus.com eller www.adlibris.com där man kan köpa boken :) sök på Anna Fransén o sen Torture:)

D e nog onödigt att jag ens går o lägger mej med tanke på att tåget går 07:48 o jag ska upp tidigt endåå.. :) hmm..får la se vad jag o Mamma hittar på :) haha..

Morgondagen kmr som mest se ut som såhär: lång resa o sen hem.. Jag vill verkligen trf Jorge.. Saknar honom så mkt :(.. men han jobbar ju stängning.. d blir så dumt :(.. aja jag får se hur d blir :) jag kmr säkerligen att skriva om d här haha :D..

Kanske något spec händer på resan vem veeet :)

Hoppas att ni andra i alla fall får er en god natts sömn :) PussoKram

Bjuder på en bild iaf:) för att fylla ut lite hehe :)



//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0