-Nattis Värld- -

NELLS!!!<3

Guuummaaan fiifaaan va sööt du e :D:D:D<3 seriöst finns d nån gulligare än dej?:D:D:D du värmer hjärtat på mej älsk<3.. jag känner precis samma sak för dej<3hoppas VERKLIGEN att du vet d!!!<3

Jaa d har vart lite smådött på bloggen men ska uppdatera nu :)

Efter skolan igår så fick jag ÄNTLIIIIGEEEN tbx min älskade mobil :DD så jävla glad jag va:D personalen på thephonehouse ba skratta åt mej :Dhahah.. (A) Efter d så träffa jag Jorge efter hans jobb o va me han Carlos o Elena hela dagen:D o sov över där.. :D sen hände en jobbig incident så gick nt te skolan idag, jag mådde skit...min mage ska vi nt snacka om..fyfan va ont jag hade.. så jag drog hem till Emelie o hängde me henne te sjukhuset för hon hade läkartid...

O fy fan va d e äckligt på sjukhus asååååå... Jag hoppas nt jag låter värsta fjortis nu men fan man får en så jobbig känsla:P d e nt spec mysigt o gå där:P

Sen var d dags o dra te jobbet o allt gick bra:D nu e jag hemma o ska snart in i duschen sen får vi se när jag lägger mej :D börjar 11:30 imon så har ju sovmorgon hihi:D


//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0