-Nattis Värld- -

Nells gästbloggar!

Jaa, Fick precis sms av Nattis, hon är på väg hem från donken!
Så jag hackade mig inte på hennes blogg:o
Gaaah taskigt va, nu kommer de upp massa pinsamma bilder på Natalie.
Naaa, så taskig är jag inte. Älskar min kära Natalie för mycket.

Vill förmedla världen att Natalie är en av det bästa vännerna man kan ha!
Jag är sjukt tacksam för att hon är min min min!
Tackar dig ännu en gång gumman för alla gånger du ställt upp,
betyder sjukt mycket för mig. DU betyder sjukt mycket för mig!
Finns det något bättre en att fylla år på samma dag, Nae..
Den 24/2-10 gäller det, då vänder jag och Nattis upp och ner på hela halland.
Så var uppmärksam, vi kanske kommer till just DIN stad! ;)
Haha:) Puss på dig gumman! Hoppas du har med dig mat till mig!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0