-Nattis Värld- -

Mysig dag:)

Dagen började me att jag vaknade ganska sent men vaknade av Elenas sms om Carlos match som jag glömt bort pga att jag älskar o sova:D haha.. Så jag gick upp ganska snabbt för o käka frukost o vi hade gäster hemma som fika me familjen o d e ju just typiskt ... d första men hör e NÄMEN GODMIDDAG!! SOVIT GOTT HELA DAGEN LR?? o d jag svarar me e alltid ett litet fnys o mmmm... Liksoom ursäkta mej för jag läst hela natten:O nääh men te typ 02(A)

Iaf så kom jag iväg i tid till tåget o när jag kmit te stationen i vbg så vänta jag på 5an för o ta buss te sörse för o se Carlos match.. jag går av där jag gått av o på innan me Elena för d e den enda jag känner till i FUCKING sörse.. så jag tänker jag tar en liten genväg genom FUCKING sörse men OOHH NEEEJ d blev ingen genväg för jag gick fucking vilse i FUCKING sörse HAHAHAHHA... helt sjukt..jag kom ju ut till slut men hade missat första halvlek:P.. Nån i Carlos lag..(som heter varbergIFK) gjorde mål så d sluta 1-0 till IFK :D yeeiii..  Efter d hade jag o Elena följe till håsten o jag har sen dess haft mysdag me Katrin:) hihi.. läst för henne hela dagen typ o d e så mysigt o nu har jag dagit datorn från Inty för att blogga hahah :D .. moobbbaad jag vet (A)

Ska nog sova här.. väntar på lilla Emelie som nt har nåt tidsperspektiv!! :@GRRR .. lilla fliiickan :D:D

haha jaallaaaaaaaa:P  Godnatt lr nååt :P hahah

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0