-Nattis Värld- -

Dagen..

Dagens bild



HAHA :D

Dagen började me att käka frukost o sen tvätta mina kläder jag använt de här dagarna.. Jag åker ju hem imon:P efter d har jag ba softat me mamma:) spelat o sånt:D Så åkte jag o Jarmo till affären för att köpa lite gott för vi skulle kolla på film :) D blev WRONG TURN 3.. Creeepyy shiit säger jag bara :P hahha.. fyfan.. men d fanns ju gott om gottiis att äta iaf hahaha :D:D

Nu ska jag sitta här vid datan en stund o kanske spela lite till (A) haha jag blir en sån spelnörd när jag e här :Dhaha
jag kanske skriver lite mer sen men d e nt säkert:P o jag skriver kanske nt förrän jag kmit hem imon för åker typ härifrån vid 8 på morgonen haha :P

Ha en bra kväll everiiiboodii :)

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0