-Nattis Värld- -

Assåå seriööst?? :S

Fan jag bara måste skriva om d häär:S... På facebook va d en inder som typ adda mej o jag svara ja för jag tänkte d ba va nån som spela nåt spel där lr nåt o ville ha fler..så skriver han te mej o ba frågar o min mamma o hennes man o hur alla mår o  typ ba frågar om nt jag e för ung för o vara förlovad:S... jag ba eeeh??? okeej va fan ska han bry sej för... typ fråga om Jarmo kmit hem från jobbet o sånna grejer.. typ frågar hur min fästman mår o jag känner nt ens människan..d första han skriver te mej e han frågar hur jag o min mamma mår :S jag ba HAHA .. tänkte typ okeeej NO LIFE:P.. sen ba börjar han att fråga en massa konstiga saker..han ba fråga om jag nt va to small to be engaged.. jag ba eeh neej? en sak om han känner mej men d gör han ju nt :S jag skrev till slut till honom så här: why do u care? mamma har tatt bort han o allt men jag fick nästan lust o bråka me honom nu HAHA I´m evil I know:P hahah ..ska se va han svarar så kmr jag skriva d sen ;););)

Så kvällens fråga lyder såhär:

VARFÖR FINNS D SÅ MÅNGA MÄNNISKOR SOM BRYR SEJ OM DE D NT SKA BRY SEJ OM???

anyone who has an answer???


Emelie o jag... nu kmr hon snart:D

//Natti


Kommentarer
Postat av: Nells

Den frågan var ju lätt, vissa människor har för mycket fritid helt enkelt.. Bry dig inte fan, de e säkert ba nån som driver :)

2009-10-19 @ 11:37:59
Postat av: natti

hahah men du vet hur jag e jag bryr mej alltid för mkt :P hahaha

2009-10-20 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0