-Nattis Värld- -

21 dagar kvar

aahh fan assååå.. försöker fixa biljetter men i vbg har de nt börjat säljas än o i gbg e d slutsålt me den dära speciella kvällen då de visar twilight o tar en paus då man kan vinna twilight prylar o sen visar de new moon.. FAN VILL GÅ PÅ D!! men aa d går ju nt spec braa.. :(

Men vill verkligen gå på premiären jag hoppas verkligen jag kan gååå!!! MÅSTE SEE:D:D:D



Har den här på min vägg nu fast ba en liten plansch då som man fick me i en tidning jag köpte:) ska ha den stora sen som Twilight planschen jag har :) jag vet jag e nöörd men vadåå..har ju anledning lr hur ;)

Fan e så uttråkad.. ba ligger här me datan i min säng me tända ljus o me musik av Tupac i bakgrunden hahah :D Skulle va mysigt om min baby va här nu :)
Jag fick ta en grovrengöring av min navelpiercing o byta för fan va den ska fucka sej för mej... den tror säkert jag ska ge upp o ta bort den men fuck noo :D DU SKA VA KVAR DIN JÄVEL hahaha :D
Ajaaa..får se hur min kväll slutar, Heléne lagar iaf TacoGratäng fii fan va gott;D Har lovat o va hemma idag eftersom jag vart borta men vet nt om jag kan hålla mej borta från bussarna som tar mej in te stan ;D dragningskraften e för stor hahah:D
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0