-Nattis Värld- -

Va duktig jag e :)

Nu e jag hemma:) Efter att ha spenderat hela dagen me Emelie :)

Va d e jag gjort som vart så duktigt idag e att först o främst va i skolan hela dagen wwuää;) sen tvättat me Emelie:) D e alltid så mysigt att tvätta me henne för vi kör våra psykologsnack :D hahah om ni ba visste så mkt skit snack som försigår inom de väggarna ;) MUUAAAHAHAHAH :D

Naaee men nt riktigt så ;)

Nu e jag hemma o käka lite mackor me sån makrill på haha d som man måste tänka på när man käkat d e o borsta tänderna för fy fan va man stinker HAHA:D Nu har jag även rensat ur min byrå me kläder o fyllt en hel sopsäck me kläder jag ska skicka iväg :D va duktig jag e va;) hihi:)

Jag skulle tränat idag men d blev nt av..(A) ibland så får man faktiskt vara lite lat:) hihi..

Men nu har jag iaf plats för mer i min byrå så d får fan bli lite shoppingdax;););););)

Aja nu får vi se va kvällen har o erbjuda för mej :)

Ciaaaoo:)

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0