-Nattis Värld- -

Underbart

New moon får mitt hjärta att slå asså:D:D fyfan!! bästa på jävligt fucking länge!!!:D:D:D OOOOO SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!:D:D:D:D Efter filmen igår drog vi hem te Emelie o hon o Josip åkte hem te honom i gbg.. Sen had jag Katrin o Inti skitkul.. en hel del skratt fick vi:D.. Jag o Katrin va uppe te typ 06:00 för att jag läste lite i Breaking Dawn för henne :D (4e boken)

Jag va riktigt seg me o vakna idag asså! Men kom tillslut hem o nu håller jag på o göra mej iordning o fixa allting o ska te jobbet snart... Börjar 5 men kmr va där typ halv 4:P hahah..


Dagens inköp

Jag står i ett provrum på GinaTricot..
För er som nt ser va d står på t-shirten så står d
NO BOYS BUT VAMPIRES
:D
I LOVE IT :D
99 kr på Gina som sagt;);)
Tack till Ayse som gav mej tipset:D
Jaja nu måste jag fixa lite här:) kanske skriver nåt mer sen:)
Pussshaaayy
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0