-Nattis Värld- -

TeAmo

De blev visst inget bloggande igår :P hade ingen tid haha..

Igår började dagen me att vakna tidigt som fan för Jorge skulle jobba. Så Jorge körde ner mej till mormor så jag fick hälsa på henne ett par timmar:)hon e så söt min lilla mormor:P..Efter d så blev d fika på blå dörren o trf Nella<3.. Fan jag va så hungrig för jag nt fått käkat nåt:P så va jag me Nella ett tag .. d blev lite små prat o sånt o så gick vi till kvantum för o handla lite jag köpte 4 liter coola o godis till mej o Jorge för vi skulle ha myskväll:) Sen trf jag Emelie på bussen te hsten o va hemma hos dom en liten stund te jorge kom hem från jobbet:D Så va jag me Jorge o vi hade d så mysigt:D Älskar dej så mkt älskliing<3..

Vi tittade på en film som hette Stan Helsing.. en sån parodi film om en massa skräckfilmer o jag blev riktigt besviken jag trodde den skulle va mkt bättre:P Men aja :)

D blev riktigt mysigt me min baby iaf.. älskar o va me dej .. o d e  så mysigt o sova me dej :D jag sover så bra dåå.. :)..u make me so happy baby<3 Te amo con todo mi corazon<3..

Idag har dagen ba bestått av mys me Jorge o så beställde vi hem mat från Via Veneto.. d blev ju självklart kyckling rulle:D fy fan va d e gott asååå..har ni nt smakat så måste ni göra d !! men inget slår de som finns på Via Veneto :D

Får se hur dagen fortsätter.. Jag ska ju hem sen men d blir senare än jag tänkt från början:P

Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:P ska sluta skriva nu haha .

Jaallaa byyeee :D


Me and my baby<3

//natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0