-Nattis Värld- -

Som vanligt ingen bra rubrik..

Igår gick jag aldrig te skolan...

Natten onsdag-torsdag så somna jag nt förrän 5.. För mkt i tankarna antar jag?...Men iaf så vakna jag nt till riktigt förrän typ 10 lr nåt..så tog 11 tågett in.. Va en stund me Elena på hennes lunch sen drog jag te stan me Nella.. :D Vi båda fick köpt typ kavaj jackor :D D va så nice för på H&M hade 20%rabatt på alla kappor plus att jag fick 10% extra för jag e klubbmedlem :Dså priset för mej blev istället för 599, 431 kr ;) NIIICE:D köpte en jättemysig halsduk oxå :D den e riktigt lång me:D

Hade tänkt lägga upp bild men den här datan e SKIT!! o internet funkar nt på min lilla älskling:/ måste köpa mobilt bredband men fan har nt råd:(... ska se om jag kan se om d går på Coffes data :D

Efter stan så drog jag till jobbet o när jag slutat va jag så stressad för o hinna me bussen att jag glömde alla  mina grejer på jobbet haha..Så jag åkte innan skolan idag till jobbet föro hämta de:P jag e så klantig.. ibland glömmer jag bort huvudet på vägen hahaha!
Sen va d ba italienska... :D o nu e jag hemma. haha

ska göra mej iordning o så o sen hem till Elena för d ska bli lite PARTY idag... D ser  jag fram emot!!:D

Får väl se hur  dagen artar sej:Diaf här sålänge kmr dagens låt :




//natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0