-Nattis Värld- -

Så trött på skitsnack!

Varberg e en rätt liten stad där d oftast e på d sättet att alla känner alla.. D leder dock till en jävla massa skitsnack:S Fattar nt vrf folk ska va så himla rastlösa med sånt:S vrf nt ba bry sej om sitt eget liv istället? :S Konstiga människor d finns asåå :S Stick nån annanstans me eran skitsnack!!!:@ Om man nt har nån aning om va saken gäller ska man fan nt säga nåt heller!!!!!!!!


För tillfället sitter jag hemma hos Emelie, ska snart gå o handla me Katrin så möter vi säkert Emelie när hon kmr från skolan. Jag ska ju dra mej neråt o jobba sen o så ska jag sitta på jobbet i 50 min ungefär innan bussen kmr... nt roligt:P Vi får väl se hur dagen slutar hade jättegärna sovit hos Jorge men måste heeem.. :(

Pusssookraaaam :D skriver mer sen


//Natti


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej

Jag tänkte bara fråga hur länge du har varit tillsammns med din pojkvän? Kan du berätta lite om honom?

P.S han är söt

2009-11-11 @ 11:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0