-Nattis Värld- -

Riktiigt niice dag igår:D

Dagen va riktigt niice me träningen igår:D vi träna en timme o bastade kanske en halvtimme o sen dusch o göra sej iordning o sånt:D riktigt niice jag har fan träningsvärk o grejer..Speciellt i magen o insidan av låren.. fyfan!:D men d betyder ju att nåt har gjorts lr hur :D

Efter träningen gick jag hem till Emelie o de o vi hade riktigt kul:) vi fick testa Katrins tatuerings maskin på sånt där "fake-skinn" haha :D

Senare på kvällen, nästan natten så tog jag Emelie o Inti en massa bilder:D de blev riktigt niiice:D här kmr iaf den jag gilla mest me mej o Emelie



Jag kmr att lägga upp mer bilder o sånt sen men jag måste verkligen gå till skolan nu jag kmr kma försent annars:P o jag ska ju ha italienskaaa :P

Jaallaa byeee
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0