-Nattis Värld- -

På fredag gäller d;)

Fy fan asåå nu e d verkligen nt lång tid kvar te new moon :D:D:D fan va glad jag e:D:D

Idag har d ba vart soft typ :D jobbig håltimma i skola o allt den skiten som vanligt men aah..efter skolan va jag hos Emelie hela dagen o fan va d känns som om vi har fetat oss(A) men d e la inget fel me d ? :DHAHAHA


Fan jag duscha innan o tänkte raka stubben på benen.. o rakbladet e nytt på hyveln o va händer..d blir massa jävla blod på mina kära ben :(:(:( stackars lilla mej... men antar att d ska va som man säger " vill man va fin får man lida pin ".. har alltid hatat d ordspråket:P hahah ..

Jajaaa..får la fan sova nu.. upp tidigt imon ju me gympa 8:10 :P haha ooorka:P

Puuusss yaall..



//Natti


Kommentarer
Postat av: Ayse

Stackaren! :(

Fan va jobbigt att ha gympa så tidigt! :o

2009-11-19 @ 01:25:35
Postat av: Natti

Aaa d e synd om meeej :(miih heheh

Aaaa lrhuuuur...hellre sista lektionen!!:P

2009-11-19 @ 06:24:04
URL: http://natalienorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0