-Nattis Värld- -

Life sucks

Asåå... Jaa.. hm.. va ska man säga.. livet suger.. d e nt direkt mkt man kan göra åt saken

O förlåt till alla som liksom kommenterat massa o bombar mitt internet o mobil.. Jag orkar nt helt enkelt. Inget illa menat mot er men jag orkar nt .. jag har ingen ork i min kropp mer ni får förstå d..
Jag kan nt berätta för folk va d e som gjort att d blivit såhär för d e trots allt nt eran sak o ha o göra me jag förstår om ni bryr er men bry er nt för mkt d blir ba jobbigt..

Jag kmr nt gå o ta livet av mej som folk tror.. D e jag endå för feg för.. Jag e rädd för smärta så oroa er nt så mkt.. sådana här saker händer precis hela tiden..

Som sagt tack för ert stöd o.s.v. Men försök ta d lite lugnt..
O snälla ingenting i skolan.. inga kommentarer inga långa kramar o kommentarer som "oh gumman" "e så lessen för din skull" o " finns alltid här för dej"
Ok återigen snällt av er..
Men
Jag orkar nt ..
J a g o r k a r n t..
Förlåt

//natti


Kommentarer
Postat av: Elena

Gumman vi ska se till att du ska ha det roligt och inte deppa ner dig!! Det räcker med att du ska alltid veta att vi finns för dig när du vill!

We Lööööv uu honey bun

2009-11-22 @ 20:24:41
Postat av: gisse

vi alla älskar dig <3

2009-11-22 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0