-Nattis Värld- -

Hm..

E lite tom på rubriker nu för tiden märker jag men ah d får la va:P..

D va riktigt mysigt igår.. sitta uppe te typ 05:00 o ba prata en massa.. d kändes skönt..:) Har haft italienska prov nu o tror d gick aningen bra:D.. hihiii..:).. Idag blir d stan me Elena sen måste jag te Gekås o köpa lite grejer:)... Julklappar till dagiset där hemma.. haha..

Får se hur d blir jag tror jag tar mej en trip till gekås själv.. ajaaa... får bli som d blir jag bryr mej nt så mkt om saker längre faktiskt.. livet kan ge en oväntade vändingar på en kort sekund o man får ba lära sej o leva me d..

Man lär sej me tiden att nt ta ett skit för givet asså o ba acceptera saker.. nt värt o kämpa.. ba acceptera..  d e la typ d enda man kan göra..ajaaa..nu kmr tjejerna o d blir lite att umgås me dom innan jag drar mej te stan lr nåt ..vet nt hur d blir men pallar verkligen nt va i skolan..orkar nt tänka.. USSCH!!!..

Gotta gooo..



blir en gammal bild för d har blivit lite tomt på foto-fronten nu.. :)
PussoKram
//Natti


Kommentarer
Postat av: gissella

så vacker du är gumman <3 jag finns här för dig, alltid <3

2009-11-25 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0