-Nattis Värld- -

Hatar Internet

Jaa, jag hade ju tänkt att blogga igår men som sagt så gick inte detta så speciellt bra. Hemma nu så har stora problem(enligt mig) med Internet o jag får panik:P när man nt har sådär jättemkt att göra så vill man väldigt gärna kunna sitta vid datorn. Speciellt när d enda man kan göra e att spela The Sims 3 d e ju nice självklart men man tröttnar:P igår efter kalaset o vi träffat nästan alla släktingar o sånt så gick jag upp på rummet för att spela lite till :) o fan d va kul.. Jag gjorde hela familjen Cullen:) Jag tror verkligen inte att jag kmr att spela så mkt på den eftersom att d blev 8 personer med Bella så njaee d blir kanske lite jobbigt o hålla koll på allihopa men ah jag får la se :)

Nu sitter jag i skolan på engelska lektion som egentligen har slutat men tänkte jag likagärna kunde passa på att blogga lite:)

Måste tillägga att Evelyn jag e fett orolig för dej kom hem snart! D har varit en stor orkan i El Salvador o självklart så e hon där.. D har orsakat mkt förödelse o grejer :'( 124 personer har de hittat döda många saknas fortfarande o 7000 personer har förlorat sina hem.. När jag sett bilder o videos på CNN.COM eller ELSALVADOR.COM så asåå shiit va vädret kan orsaka katastrofer:(...d gör mej ledsen när jag tänker på alla där o på min pojkväns familj. Hoppas verkligen att alla mår bra o att d kmr ordna sig för alla<3 Man känner sig så maktlös när saker händer man nt kan göra nåt åt o saker man nt kan kontrollera:(
Men fan Eve jag hoppas d kmr gå bra för dej o att inget mer kmr hända dej<3

Jaa jag får väl sluta o blogga nu o kanske dra mej från lektionen som inte längre e en lektion haha..
Hörs sen:)
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0