-Nattis Värld- -

Dagens bild o dagens fråga:P

Dagens bild består av en bild från engelska lektionen, vi skulle göra en ny dikt av en gammal dikt o d här blev resultatet:P



HAha jaa man kan väl säga va man vill om den men jag tkr den blev bra iaf:P

Dagens fråga

Postat av: Amanda

Hej
Jag tänkte bara fråga hur länge du har varit tillsammns med din pojkvän? Kan du berätta lite om honom?
P.S han är söt

Så jaa jag får väl ta o berätta lite da:) Vi har nästa månad vart tsm 3år o 6mån... O jaa va ska jag berätta om honom? haha :D han heter Jorge o kmr ifrån El Salvador.. Ett land i Centralamerika så han e latino...:) Han e en jättefin människa o jag älskar honom hur mkt som helst d går nt ens o beskriva:) han e helt underbar.. Jag blir mer o mer kär för varje dag.. :) Hoppas d va ett OK svar på frågan haha

Nee nu ska jag väl snart sova eller nåt.. jag o mli får göra oss iordning snart för o sova liite :) skola imon juu...suuuck!!.. :( Idag har jag iaf gjort en del pluggande o d e ju skit bra:D:D

Jajaaaa:P godnatt allihoooop:)

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0