-Nattis Värld- -

Så jävla trött!

Fy fan va d har blivit mkt ätande idag:S hahah aaah ibland får man la vara lite fetto.. men seriöst ångrar mej!! Ah men fan nu får d ta slut me d här fetandet:D haha julen e över nu o så ska jag fortsätta me o gå ner i vikt.. nu ska d fan nt va nåt fetandes här nt !!! :D ..

Dagen har faktiskt vart väldigt lyckad idag men jag e så jääävla trött så d blir nog te o somna tidigt idag...d e endå bra om jag gör d för jag drar mej in te stan i enköping imon för o shoppa lite mer.. d blir lite mer bara kläder imon då som gäller.. :D.. Behöver fan mer asåå d e så jävla tråkigt o ba gå me samma gamla grejer hela tiden :S.. O måste fan hitta nåt fint te nyår!! Vet nt ens om d blir nåt speciellt alls te nyår tror faktiskt jag ba sitter hemma men ifall jag får köpt mej nåt nytt o fint så har man ju te nästa gång d blir party:) hihi...

Ajaa nee nu får d va nog me bloggandet för mej tror jag.. måste fan försöka sova .. D får nt bli sådär att man ställer om dygnet.. jullovet e ju nt så himla långt endå som sommarlovet:D måste ju försöka att tänka på skolan lite iaf..

aja men godnatt folket o sov så gott (L)
Bjuder på en låt av Agnes-Release me
Vet nt vrf men fan har lyssnat på den som faaaaaaaaaaan dom senaste dagarna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0