-Nattis Värld- -

Ödet?!

ÖDET...

E d nåt som existerar lr e d ba skitsnack?
Finns d nåt som i förväg planerat våra liv?.. Hur kan något planeras me våra liv när andras liv oxå påverkas utifrån hur vårat egat e?
Hm,
Jag måste säga att jag aldrig trott på ödet.. Har alltid tänkt att d ba e ren bullshit, att vi själva bestämmer hur livet ska vara...
Meeen, nu har jag börjat tänka lite här.. o en del saker som hänt de senaste dagarna typ får mej o börja undra
D kanske faktiskt finns ett öde för varje människa? Kanske d e så att saker o ting e förbestämt på ett eller annat sätt?
O att allt som händer i livet e av ÖDET för att forma oss till den människa vi till slut ska bli? Att d finns saker som e MENINGEN????
Kanske just drf d händer så mkt just innan man träder in i vuxen livet? Just för så mkt som ska hända för att man ska mogna o växa?
Lr e d skitsnack?? E d ba som jag tänkt innan, att allt ba e ren slump??

NAee
Kan d va så att ödet faktiskt spelar ett spratt me mej ibland? Hm,
Ja, saker som hänt mej e iaf d här

-Jag satt vid datan o tänkte på Jorge o så kmr Williham gående me min mobil o jag hör låten Everything me Lifehouse o jag tänker alltid på Jorge när jag hör den låten.
Så kmr han me sitt söta ljud ÖH!! o sträcker fram mobilen te mej o jag börjar ba skratta o krama o pussa min lillebror:) Han e så söt..Han hade gått in på min musiklista o satt på den låten

-När jag hade en mardröm o va skiträdd så den första jag tänkte ringa o lipa till va Jorge hahah... aah men visst e jag göölliii

-Efter att jag varit hos Jorge i onsdags så märkte jag dagen efter att hans fjärrkontroll låg i min väska:S Ofta d händer hahaha typ nu måste jag ju gå tbx o lämna den :O

-Min mobil har typ bestämt sej för att Jorge NR1 lr nåt för klickar man på siffran 1 så kmr jorge upp.. ingen annan kmr upp om jag tar en annan siffra, men tar jag nr 1 så jaaa då kmr jorge där o säger hej här e jag!

-Nåt händer me Jorge o den första han ringer e mej..ihihih

-Jag satt häromdagen o sappa mellan de olika MTV vi har, NORGE FINLAND SVERIGE O DANMARK.. Alla kanalerna spelade typ kärleks låter som gör att han poppar upp i huvudet på mej..

-Jag kollar gamla avsnitt av Simpsons me Elena o ser en tavla de har på väggen me en nalle som sitter me utsträckta armar I LOVE U THIS MUCH! precis som nallen jag köpte te Jorge fast d står på svenska då, Köpte den för att jag sagt så me typ bebis röst när jag skulle leka gullig:P



Assååå nu låter jag jättefjantig :S hahha låter som världens största mes för kärlek HAHAHAHHA.. aah men iaf .. skulle d här va en film så skulle d nog bli en romantisk komedi tror jag
För jag e alltid så jävla klantig, e så klumpig me saker som gäller Jorge så d skulle nog många skratta åt HAHA... Undrar om d skulle bli en sån film me lyckligt slut lr en me tråkigt o tragiskt slut?
Hmmm... Antar att jag ba får vänta på va ödet har o säga te mej.. Lr vaaaA???

Hahha nu känns d som jag ba flummar lite här i bloggen me mina ord.... men en blogg e la till för att man ska kunna skriva av sej o sådär :P HAHA.. oooj va folk kmr tycka jag e töntig nu
ajaaaaaaaa:P hahahhaha Jag kan väl nt ba framstå som en sur bitch som jag ofta antagligen gör me mina utbrott? HAHAH

D här har väl kanske nt ens me ödet o göra.. Kanske ba jag som e kär o dum hahha..en liten tönt kanske .. jag vet nt .. HHAHAH nee Gud, va jag skämms nu......Ähhh va fan jag får la publicera d jag skrivit jag kan ju alltid ta bort om jag ångrar mej :$:$:$


//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0