-Nattis Värld- -

Kort uppdatering om gårdagen :P

Jag skulle bloggat mer igår men d blev nt så.. fan dåå.. måste bli bättre me mitt bloggande asså:P hihi..Aja men iaf så va jag ju i skolan o sådär o sen efter skolan åkte jag bussen hem te Jorge(Palla nt gå) o hade jättetrevligt.. Fick ett jättesött armband jag ska ta kort på o lägga upp bild på sen :) hihi...
Aah iaf så efter att vart där ett tag o tatt en liten snabb tupplur i Jorges famn så drog jag hem till Emelie för att sova över där :) Hade ju för sjutton gubbar nt trf tjejen på år o dar kändes d som så d blev till o sova där helt enkelt :D jättekul hade vi :) som alltid.. o som vanligt somna vi in på morgontimmarna.. Lr d va nog ba jag som somna.. Palla nt hålla mej vaken längre sen:P

Såhär såg jag ut igår iaf


Skamligt nog så står jag faktiskt på skolans toalett när jag tar den här bilden HAHA :D

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0