-Nattis Värld- -

JAG HATAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu kmr ett sånt där damp-inlägg jag vet många tkr e roliga....

GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Igår snöade d ba lite o jag accepterade d, men sov ju på håsten inatt o d va ingen snö där..
men va händer då när kära lilla Natalie går av bussen idag när hon kmr hem te Veddige?? JOOO SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!
o d e nt ba d att d e snö.. d e slask.. slaskigt som FAEN!!.. o mina fötter blir ju självklart dyngsura me en gång!! OH IT PISSES ME OOOFF!!!!!!

Aaah d där som e på vägen e fan nt nice asåå!!
D fula e att jag kmr få gå me blöta fötter fram te mellandagsrean typ då jag kan köpa mej ett par vinterskor!!
GAAAAAAAAAAHHH!!

Kolla va fult o äckligt !!!



Tänkte att jag tar en bild på huset oxå :) hihi...

Nu e jag ba hemma o va ju blöt o shit så fick byta kläder o så...så tog på mej pyjamaasbyxor o en tjockiströja me Tweetii på :P Nu ser jag ut såhär :P



Nu ska jag ba slappa lite o värma upp mej lite här i sängen o så för jag fryser bockstavligt talat röven av mej :O
Allt e snöns fel!!
Blir på så dåligt humör oxåå:P Orka gå runt o va irriterad hela dagen dA???

//NAtttiiii


Kommentarer
Postat av: Ayse

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!! :D :D :D <3

DU e söötast! :D <3

2009-12-22 @ 01:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0