-Nattis Värld- -

Italienska:)

Sitter på italienskan nu :) En stund i datasalen e alltid roligt hihi...

Igår ba decka jag utan att ställa larm på mobilen lr nånting :P Men vakna 08:46 o gick direkt te duschen o sen gjorde jag mej iordning o skit :P Fick ta 11 tåget o sen gå upp fort som fan te lektionen...
Gabbe va så söt när jag kom hahah världens kram fick jag.. :) hiih...

Nu ska vi söka på italienska maträtter o sånt där.:) Hittar en hel del faktiskt som verkar smaskigt...

Jag har verkligen fastnat för Floricienta nu.. här kmr en låt me henne :D:D


Skriver mer sen när jagk mr hem :D .. har ju ba den här lektionen o den slutar om 20 min:)

tills vi hörs igen:)
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0