-Nattis Värld- -

Hemma:)

FY FAN va kallt d e ute seriöst:O Enligt min data e d -6 ute nu o fiiifaan!! AJ DÅNT LAJK IIIT!!!...

Pappa hämta mej från Emelie typ halv 6 lr nåt... När vi kmit hem gick jag o Helene till affären för o köpa lite grejjer så va köpte jag?? hmmm... nån som har en gissning???
Just d....
här kmr d...


COOOLAAA!!:D hahah what else? :)

Nu e jag hemma iaf o fan va gött d va o kma hem..så fucking kallt:S:S: Där nere bakar de andra pepparkakor.. o Madde lägger på sån typ glasyr lr va fan d heter hehehe..:) I olika färger..d blir nog jättefina pepparkakor.. ska ta kort sen o lägga upp hihi..

Här kmr en bild ifrån igår.. Vi käka Brylé pudding hos Emelie,.. Trodde d skulle va mkt godare då men aaah :P



Ser nt så gott ut kanske hahaha.. Den e helt delat i min lilla skål :D Emelie försökte fixa biten så gott som möjligt på min sked så d skulle se ut som en delikatess hahaha :D Armbandet man ser lite av på min arm e d jag fick av Jorge:P

Tänkte lägga upp bild på Vicky från spanskan men Internet krånglar som fan :S:S:S

Aja mer kmr sen:D Ner o käka lite nu tror jag .. o ta kort på pepparkakorna så ni får se sen:D hihi..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0