-Nattis Värld- -

Enköping

Nu e jag i enköping:P lr aah jag har ju vart d ett tag lr såå :P haha.. vi tog en sväng om donken påvägen hem o d va riktigt nice asåå :D .. älskar att äta hahaha.. nt nog me att man tkr man ätit hur mkt som helst igår på julafton så blir d en del idag me hahah :P.. men aja :P

Nu ba softar vi o kollar shrek 3 på 5an..sen ska vi kolla på en dokumentär:P.. d blir ba soft dag idag sen imon kmr "farmor&farfar" hit o hälsar på :D

Jag ba längtar så ini helvete te mellandagsrean..fyfan va jag ska shoppa hahha :D o ska köpa mej en kamera oxå :D wiiieeeee...

Fan va Miro har vuxit..får se till o ta en fin bild på honom så jag kan visa upp honom här..
Lägger in en bild ifrån när jag gjort mej iordning te latinofesten


Rätt nice om man får säga d själv hahah

Här kmr trailer om Sex&thecity 2 :D fan va jag längtar te den me!!:D:D



Neeh nu ska vi kolla dokumentären .... skriver la mer sen :D

Pussshaaaay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0