-Nattis Värld- -

Coca-Cola

Seriöst d här e nånting jag bara måste göra!! :O

COCA-COLA!!

Nu ska du äntligen få min kärleksbeskrivning :D

Cola e nåt som jag måste säga jag e beroende av.. O varför e jag d?? JOOO nu ska ni få veta vrf :D HAHA... D finns ingen som kan lyssna på en om man mår dåligt mer än cola ahahh..han kan aldrig kma me dumma kommentarer lr åsikter så jag har ju då alltid rätt, han smakar gudomligt, alltid när jag får min första klunk av en kall o god cola får jag faktiskt rysningar av välbehag:O, stimulerar o lugnar mej när jag e stressad ELLER gör mej galen o jag får världens sockerkick:D men d e la alltid roligt?? Man får en nästan lite lullig Natalie o den e väl alltid trevlig :D HAHA ..

Seriöst INGET kan va bättre än cola :D



Gårdagens :D o har en likadan i handen nu :D HAHAHAH...



Hahaha lätt så många lastbilar kan kma hem till mej o lysa upp min värld:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0